Tuesday, February 25, 2014

#HAVOC-Life is a MESS

ASSALAMUALAIKUM AND SALAM SEJAHTERA

Ok aku tau dah berkurun berabad aku tak post entry kat blog aku ni, dah berkarat dah kot... Hahaha

lately, aku sangat busy dgn hidup... itu yg tak sempat nak tulis entry, and i swear that i really miss this blogging world...

Busy tu tak payah cakap la, assignment bertingkat tingkat yang sometimes tu buat aku rasa nak mengalah dari terus hidup, nak menangis and nak terjun tasik(propa jek lebih, lol)... Dalam seminggu masa bnyak dihabiskan untuk tidur and assignment, serious bila busy sangat, masa free tu kalau boleh nak dihabiskan dengan kengkawan atau tidur ja... Im not saying that blogging is not worth my free time tapi its more to, like, i wanna do something yg doesnt required banyak kerja... Bayangkan kalau seminggu tu ada 7 hari, cuma sehari ja dapat rehat... SEKSA MAKJAH OIIIIII!!!!!!

Ok, actually entry kali ni aku cuma nak kisahkan pengalaman hidup bergelar siswa selama beberapa bulan ni... Best memang best, sebabnya dapat kawan baru yang totally different dari old friend, pengalaman baru tu takyah cakap la kan, memang banyak... Yg tak bestnya bila berhadapan dengan aktiviti kamsis yang tak masukkkkk dengan kepadatan hidup architecture student, which is always busy... Bayangkan kalau aktiviti tu start malam, maghrib kena gerak ke surau, kul 11 habis, maksudnya memang tak tidor malam la kan... Huhuhu

Gambar??? Setiap hari mesti ada jek moment yg akan dicaptured masuk dalam memori phone... Kalau phone tu boleh meletup disebabkan overdose gambau retard kami, memang la dia meletopsss awal2 lagi(sebut meletop teringat anugerah meletops aritu, neelofa pakai baju power rangers bhaiiii, gila rare!!!)

Banyak lagi benda yg bestnya kalau masuk ipt nih, jumpa manusia yang pelbagai ragam and kerenah, yg senget yang straight, yang bengkok, yang mulut cibai cabai, yang alim, yang bajet alim, yang sangat alim yang annoying, ish kalau nak list memang sampai tahun depan laaaa tak habis.... Hahahaha

Ok last, pengalaman paling best aku laa kan kat politeknik merlimau nih, entah... Its like... Every moments here is a precious memory to me... Semua berharga, kalau boleh captured semua moment memang dah lama aku buat camtu... Ekeke...

Ok aku rasa macam panjang sngt jek entry aku kali nih, lol... Dah la tadak gambaq... Hahaha... Mesti boring gila rasa nak hempuk laptop korang... Aku cabar hempuk laptp korang tu skang ni... Hahaha

That's all from me this time...Baiiiii see you next time yeah(entah bila la next time kau tu allif oii)

PS; VISIT AND FOLLOW MY IG TAU... SEARCH allifallfie MESTI JUMPA... haha sempat promote ig tuuuu

1 comment:

Ummi Aainaa said...

poliena rindu polilif noktak