Wednesday, November 27, 2013

5 hari, 6 jam...

Assalamualaikum dan salam sejahtera to all my fellow readers....

Ok quick hapdet, aku dpt _A dlm spm and cikgu2 pakat terkejut bila tau aku xdpt masuk mana2 uni dlm upu, even masa aku pi interview for med assistant pun diorng terkejut aku xdpt mana2 uni... Aku pun mcm, erm, nak buat macam mana xdak rezeki...(sobsobs)... So aku puns masuk form six dahulu sbgai back up kalau xdpt mana... Family aku lak xsarankan masuk kolej swasta sbb admission ke uitm and poli akan dibuka hujung tahun... Serius sepanjang form six tu adaaa jaa uni or kolej swasta yg aku apply, unitar lah, kptm lah, etcetera2....

And aku ada apply uitm dengan harapan menggunung supaya dapat masuk ipta, kwn2 aku semua dah smbng kat uni swasta...
kos mass comm

And also one day dpt msg dri politeknik, permohonan dah dibukak... So aku pun xlah merancang nak pi poli sbb aku punya down takut xdpt, uitm lak katanya sapa2 apply untuk kemasukan disember konpom dapat cikkiah... So akhirnya aku apply jgk poli kos senibina...

Then the result is out... Dua2 aku dpt, fening sih mikirin manain satu yg sesuai sama gue(eceh speaking indon)

to,be continued....

No comments: