Friday, December 7, 2012

BUDAK-BUDAK TAK BERAPA NAK MATANG

Tiba masa nya., ku mencari teman penganti mu !!! 
Aq kan prgi !!! 
Pergi ku xkan kembali...
#temanpenganti#

aquwh cEmbrou thandha shyunx. aquwh myah thandha shyunx. aquwh mrajowx thandha shyunx. akuwh pjox thnda shyunx. unx knew phaM lorh shyunx ♥
hahaha bole tara nie ? oke bajet bahasa alien jap kuang kuang kuang ^^ ♥

perempuan mudah menangis demi lelaki ..
TETAPI lelaki sukar menangis demi perempuan..





















Ni kenapa tetiba tak bagi salam apa terus bagi ayat jiwang ni???? 

haaa, ni bukan ayat aku sebab i'm not the type of person who is jiwang karatt(dalam hati ada taman)~ hahaha

ok, back to the main topic(tengok tajuk kat atas!!!) haaa, ni aku copy dari post-post dalam facebook aku... 

surprisingly! semua ayat ni aku ambil dari facebookers yang much more younger than me...(i'm 17 soon to be 18 yrs old!)

ok, now is the time to be hairan a little bit sebab they are all just showing their own personal weakness!!! nak tahu kenapa? sebabnya orang yang ditujukan dalam post tu for sure akan gelak mengekek while saying "nahh, padan muka hang" and of coz, there are people who will take advantages from them especially if the post-er is a girl... haaa, then couple again, and then broke up pastu post this annoying things on facebook, yet again... serious lawak sebab everyday i opened my facebook, there will be a lot of this kind of post... paling lawak skali...


----------->bila saya dah tak da nanti awk jgn dtg untuk ziarah jenazah saya tau,, tangan saya tak mampu untuk       lap air mata awak lagi =')

OH MY GOSH! are you trying to say that you're going to be dead by tomorrow???? 

CUP CUP!!! sepatutnya kalau kita meninggal la kan, lagi ramai orang datang ziarah and solat jenazah kat kita, lagi kurang beban yang akan kita lalui.... yang ni tahap beng** ni... no comment~~~~

tpi yang lawaknya, diorang ni nak kata blajar agama kat skolah tuu, blajaq kannn~~~ but why did they turned out to be so freaking idiotic bird brain???? i just don't get it.... kalau rasa "diriku sentiasa disakiti oleh yang tersayang..." SAYANG YOUR OWN MUMMY AND DADDY LAAAAAGII BAGOS! NI DAK, BENDA2 CAM NI JUST MAKE YOU FORGET YOUR GOD AND PROPHET MUHAMMAD S.A.W~~~

so the moral value from my post is,
TAK PAYAH LA NAK POST BENDA BENDA YANG TERAMAT IMMATURE MACAM TU DALAM FACEBOOK, BUAT MALU MAK BAPAK HAMPA JAAA, YANG PALING IRONIK LAAA, BAYANGKAN PANDANGAN ORANG YANG BUKAN ISLAM TERHADAP ORANG ISLAM?? THEY'LL LAUGH OUT LOUD WHILE READING YOUR POST~ SO BE IT, LEBIH BAIK POST SOMETHING YANG BERFAEDAH, DAPAT PAHALA LAGI TU.....

















OK, sampai sini ja post aku kali ni... mungkin nanti aku akan post entry lebih kerap berbanding dulu sebab SPM IS OVER! okeh, assalamualaikum dan selamat beramal~! ^.^


2 comments:

Ummi Aainaa said...

agree gila babas! thumbs up buddy! bhahahahahhaha! they're annoyed me already. HAK HAK TUIHH! xD

ALLIF_allfie said...

hahahahaha hak tuihh, siries post2 camni buleh dikira hampir 80% ada dalam setiap kali aku bukak fb aku~