Wednesday, January 9, 2013

KHURUJ FISABILILLAH part two

.... then , family aku langsung xbantah dengan keputusan aku... OmO~ huhuhu, xpa laaaa, at least aku dapat gak berjalan walaupun tersangatlah dekat.... hari jumaat tuuu, family aku pun bertolak laaa awal-awal pagi memulakan perlancongan 2hari 1malam depa dekat...~ aku pun melihat mereka pergi dengan kesayuan dan keseronokkan(sebab boleh conquer tv sehari suntuk!)~ family aku bertolak dalam kul 7 pagi lebih laaa... then aku pun as usual sambung lah tidoq balik *krohhh krohhh krohhh~

Dalam kul 8.00 a.m camtu Sheikh send message kat aku, dia ajak aku pi surau dengar bacaan bacaan hadis yang akan start kul 10.30a.m atau kul 11.00a.m sampai 12.00pm... aku pun, "ok ok, satlagi aku pi~" then sambung... *krohh krohh krohhh
tetiba dengar bunyi jam, well, like i said before, memang aku slalu kunci jam kul 12.00p.m... dan aku memang terjaga kul 12.00p.m, huhuhu, melepaslaaaa.... xpa laaa... aku amik keputusan untuk pi solat zohor kat surau, memandangkan kawan aku dok ajak aku....

*oh lupa, time tuh si Duan tuh dah balik, dia kena prepare sebab dia kena bertolak ke sekolah pondok pasir tumbuh,kelantan hari sabtu esok tuu~

ok,l sehari suntuk aku dok kat surau hari tu, depa memang lah tersangat BEST!!!! aku rassa tenang ngan syok bila duduk dengan depa, mungkin suasana surau sama kot, rasa tenang jaaa(siries xmohong) sampaikan aku rasa betul2 tak menyesal sebab tak ikut family aku pi...~ cuma malam tuh, aku agak ngok ngek, dalam pukul 11.00 lebih lepas balik dari surau(lama tuu, dari lepas isya' sampai kul11.00p.m bersembang ngan depa) aku rasa tersangatlah boring walaupun boleh berfacebook.... so aku keluar laaa beli burger, sambil2 aku pi lepak2 dekat taman jubli.... eventho' dah lewat malam, tapi masih ramai lagi orang dekat situ, ada satu family bawak habis anak beranak pi main taman malam-malam, hahaha.... then aku call my beloved twinny, kami pun bergosiplah dalam telefon sambil aku berjalan2 dekat taman jubli... then tak lama lepas tu aku balik rumah sebab dah ngantuk.... and another day end~

BESAMBUNG~~~




No comments: