Friday, June 10, 2011

would you be my girlfriend???~~

haaa, akhirnya dpt jgk aku tls entry baru.... aku rasa news ni korang dah tawu dah kot, psl boys group yng baru debut aritu n tlg mendapat lbh dri 1,000,000 penonton dri lmn web yng femes iaitu youtube!!! haaa, its boyfriend!!!!! suju dengan elf, snsd ngan sone, kara ngan kamilia, agak2 boyfriend ngan apa eh??? haa, girlfriend la kut noh~ hahaha.... ha, ni aku nak post sikit depa punya biodata~ hehehehehehehe, aku copy dri laman web tertentu jaaa nih~

1. kim dong hyun(leader)
    2/12/1982(22)
    178cm
    60kg



2. hyun seong(rapper)
    9/6/1993(18)
    NaY
    Nay



3. lee jeong min
    2/1/1994(17)
    NaY
    NaY



4. jo kwang min
    24/4/1995
    180cm
    NaY



5. jo young min
    24/4/1995
    180cm
    NaY



6. no min woo(rapper)
    31/7/1995
    174cm
    NaY



                                            Ni depa punya poster~ hihihi~ ha, anyway, NaY tu maksud
                                           dia Not available Yet~


 haaaaa, itu laaa biodata kmplm boyfriend nih, kmpln ni sbenaqnya dari agensi yng sama ngan group femes korea iaitu sistar ngan k.will~ dua2 group nih kinda top gak la tambah2 k.will nih.... and plus! semua ahli2 ni da penah msok dlm mv sistar ngan k.will nih... 4example, so jo twins(kwang min ngan yong min) ngan no min woo penah masok dlm mv debut sistar, iaitu push!push! n no min woo plak penah msok dlm mv si k.will, can't open my lips(haa, hampa pi la search noh~)... hurmmm, dlm kmpln ni ada kembaq yng memang femes dri kecik, xslp aku depa dah buat lebih dri 300 cf dri depa baby~ whoaaa!!!!! hahaha, nak beza depa ni sng jaaa, sorang blonde sorang htm, hahahaha, bkn laaa, tu satu, satu lgi shape muka depa, young min muka ada shape sket while kwang min muka dia bulat sket~ hahahahaha(still comey derr)

haaaa, tu ja isi kandungan dlm entry terbaru aku kali nih~ adios! wassalam!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

No comments: